Sunday, November 7, 2010

Life As We Know It

Jeg var på kino i kveld med min svigerinne Marianne. Kjempe koselig. Vi så Life As We Know It, en film jeg har villet se siden traileren kom i mai.

Helt grei kinoopplevelse. Litt forutsigbar, men hva mer kan du forvente. Trodde jeg garantert skulle felle noen tårer, men det gjorde jeg altså ikke. Uansett, veldig søte trillinger som spilte lille Sophie (se bilder på bloggen til familien til jentene... nusselige! Les også mer der om familiens opplevelser mens filmen ble spilt inn. Bl.a. dette. Koselig.) Josh Duhamel og Katherine Heigl får ansvaret for Sophie etter at foreldrene hennes dør i en ulykke. Så blir det liv og røre når de to skal prøve å samarbeide om foreldrerollen. Egentlig hater de hverandre, men så... ja, gjett. Kort fortalt.

Ikke den beste filmen jeg har sett, men absolutt gøy! Anbefales til de som liker romantiske komedier.

Filmen går på norske kinoer nå.

LIFE AS WE KNOW IT trailer.

1 comment:

  1. Den så veldig fin ut:) jeg har også veldig lyst til å se den, virker som en film jeg vil like:)

    ReplyDelete